Κωδικός πρόσβασης
Συνδέσου στο προφίλ σου στο delivery.gr, βάζοντας εδώ τον προσωπικό σου κωδικό πρόσβασης.
Έτοιμο!
Ξέχασα τον κωδικό μου
Θέλω να συνδεθώ με τηλέφωνο
Επαναφορά κωδικού πρόσβασης
Πρόσθεσε το email σου εδώ ώστε να σου στείλουμε έναν σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού σου.
Αποστολή

Συχνές Ερωτήσεις

Γενικά – Τροπος λειτουργίας

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο delivery.gr;

Εύκολα και γρήγορα. Από τον υπολογιστή ή το smart κινητό/tablet σου, αφού ανοίξεις το delivery.gr μέσω browser, επίλεξε επάνω δεξιά “Σύνδεση” και στη συνέχεια συμπλήρωσε τον αριθμό κινητού ή το email σου και επίλεξε «Συνέχεια». Για την επιβεβαίωση αριθμού καταχώρησε τον 4ψήφιο αριθμητικό κωδικό που θα λάβεις με sms στο πεδίο “Κωδικός επιβεβαίωσης” και έπειτα “Ολοκλήρωση”. Τέλος, γα την ολοκλήρωση του λογαριασμού σου, συμπλήρωσε τα στοιχεία: “Όνομα, Επίθετο, email, Κωδικός” και “Συνέχεια”. Η εγγραφή σου ολοκληρώθηκε.

Πως κάνω παραγγελία;

Καταχώρησε τη διεύθυνσή σου στο πεδίο «Που βρίσκεσαι;» και έπειτα συμπλήρωσε τα επιπλέον πεδία «Κουδούνι» και «Όροφο» και επίλεξε «Αποθήκευση». Δάλεξε το είδος κατατήματος που ψάχνεις ανάμεσα στα: Εστιατόρια, Καφέ Snack, Grocery, Κάβες, Φαρμακεία, Δώρα, Καθαριστήρια και Τεχνολογία και δες τα καταστήματα που εξυπηρετούν την περιοχή σου. Επίλεξε το κατάστημα που επιθυμείς, δες το μενού και πρόσθεσε τα προϊόντα που θέλεις στο καλάθι σου. Ολοκλήρωσε την παραγγελία σου επιλέγοντας τον επιθυμητό από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής του καταστήματος και «Ολοκλήρωση». Η καταχώρηση της παραγγελίας σου ολοκληρώθηκε και άμεσα θα εμφανιστεί στην οθονή σου η αποδοχή της από το κατάστημα.

Πως θα ξέρω ότι έχετε λάβει την παραγγελία μου;

Μετά την ολοκλήρωση της καταχώρησης της παραγγελίας σου άμεσα θα εμφανιστεί στην οθονή σου η αποδοχή της από το κατάστημα. Έπειτα θα λάβεις ένα αυτοματοποιημένο email αποδοχής με τα στοιχεία αυτής και έναν μοναδικό αριθμό παραγγελίας.

Μπορώ να τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η διαδικασία ετοιμασίας την παραγγελίας σου ξεκινά άμεσα, συνεπώς δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης,ακύρωσης της παραγγελίας. Ωστόσο, για έκτακτα θέματα επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης του delivery.gr καθημερινά 08:00 – 00:00, στο 801 222 2323.

Μπορώ να αλλάξω διεύθυνση παράδοσης για την παραγγελία που μόλις υπέβαλα;

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διεύθυνσης παράδοσης. Επικοινώνησε μαζί μας στο 801 222 2323 καθημερινά 08:00 – 00:00 προκειμένου να ακυρώσουμε την παραγγελία σου και έπειτα να καταχωρήσεις νέα παραγγελία στη διεύθυνση που επιθυμείς.

Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;

Εφόσον συνδεθείς στο delivery.gr , επιλέγεις από το μενού το πεδίο «Οι παραγγελίες μου» και έχεις πρόσβαση σε όλες τις παλαιότερες παραγγελίες σου. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα προβολής του περιεχομένου των παραγγελιών, επανάληψή του ή και τροποποίησή του πριν τη νέα υποβολή.

Μπορεί να παραλάβει την παραγγελία μου άλλο συγγενικό/φιλικό μου πρόσωπο;

Ναι, μπορεί να παραλάβει την παραγγελία σου οποιοδήποτε πρόσωπο της επιλογής σου βρίσκεται στη δηλωθείσα διεύθυνση παράδοσης που καταχώρησες.

Είχα επιλέξει άλλο προϊόν και άλλο παρέλαβα. Τι να κάνω;

Επικοινώνησε άμεσα με το κατάστημα που σε εξυπηρέτησε ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο στο 801 222 2323 , καθημερινά 08:00 – 00:00 για να ελέγξουμε την παραγγελία σου και να φροντίσουμε την αντικατάσταση του λανθασμένου προϊόντος.

Σύστημα πόντων Eat & Win

Κερδίζω πόντους επιβράβευσης με την παραγγελία μου; (Eat & Win)

Φυσικά! Κερδίζεις 25 πόντους για κάθε 1€ online παραγγελίας. Οι πόντοι των παραγγελιών εμφανίζονται στο λογαριασμό σου 24 ώρες μετά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

  • 7500 πόντοι -> Εκπτωτικό κουπόνι 5€
  • 14000 πόντοι -> Εκπτωτικό κουπόνι 10€
  • 19000 πόντοι -> Εκπτωτικό κουπόνι 15€

Σε ποια καταστήματα μπορώ να εξαργυρώσω του πόντους μου;

Η εξαργύρωση κουπονιών που προκύπτουν από τη συλλογή πόντων μπορεί να γίνει στα συνεργαζόμενα καταστήματα στα οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί online πληρωμή με κάρτα. Από τη δυνατότητα εξαργύρωσης εξαιρούνται τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος και eKiosky’s.

Τρόποι πληρωμής

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Υπάρχει δυνατότητα να επιλέξεις πληρώσεις την παραγγελία σου με όποιον/ους από τους τρεις παρακάτω τρόπους είναι διαθέσιμος/οι στο εκάστοτε κατάστημα:

  • Μετρητά: Τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας στην πόρτα σου μπορείς να πληρώσεις στο διανομέα με μετρητά.
  • Online πληρωμή με κάρτα: Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου στο delivery.gr, θα ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία της κάρτας σου. Η συναλλαγή γίνεται μέσω ασφαλούς περιβάλλοντος της viva wallet.
  • POS: Τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας στην πόρτα σου μπορείς να πληρώσεις στο διανομέα με κάρτα.

Είναι οι ηλεκτρονικές μου αγορές ασφαλείς;

Το delivery.gr έχει υιοθετήσει διαδικασίες οι οποίες προστατεύουν τις συναλλαγές και φροντίζουν για τη μη αποθήκευση των προσωπικών στοιχείων των καρτών των χρηστών μας, ώστε οι συναλλαγές τους να είναι ασφαλείς και αξιόπιστες. Για την λειτουργία των πληρωμών με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική) τo delivery.gr συνεργάζεται με την Viva Wallet.

Διευθύνσεις
Πρόσθεσε διεύθυνση
Προσθήκη διεύθυνσης
Πού θα φέρουμε την παραγγελία σου;
Πρόσθεσε την διεύθυνσή σου εδώ.
Πού βρίσκεσαι;
Απολαύστε υπεύθυνα

Προϊόντα με αλκοόλ στο καλάθι σου; Η αγορά αυτή γίνεται με δική σου ευθύνη.

Εντάξει λοιπόν!
Απόλαυσε υπεύθυνα

Είσαι 18 χρόνων και άνω;
Η παρούσα κατηγορία αφορά σημείο προβολής και πώλησης καπνικών προϊόντων. Με την αποδοχή σου δηλώνεις υπεύθυνα ότι είσαι άνω των 18 χρονών.

Εντάξει λοιπόν!
Δεν είμαι.